Utazás a koponyám körül

©
#02 - Mi történt?

2018. március 25., vasárnap - 5:24; Raven;
0 komment
Nem is azt mondanám, hogy szünetet tartottam. Inkább azt, hogy a blog meghalt. De úgy rendesen. 1 bejegyzés után? :D Jó hamar feladtam. Pedig régen imádtam csinálni. De akkor is az volt a problémám vele, mint most. Nincs ötletem. Na meg bátorságom.
Pedig nagyon szeretem a hangulatát. Hogy írok. Hogy szerkesztgetem a kinézetet. Hogy nekikészülök. De aztán amikor leülök a gépem elé és a billentyúk főle helyezem az ujjaimat, lehervad a mosoly az arcomról. Mégis mi a fenéről írhatnék? A személyes blog áll hozzám a legközelebb, másról nem is tudnék írni. Nem vagyok otthon a beauty témában, nem vagyok jó DIY-os, a rajongott sorozatokról, könyvekről pedig nem tudnék egyhuzamban folyamatosan írni... Viszont az életemről pedig nem merek. A bennem megbújó paranoia (már az előző blogomon is) az álnevek mellett a sztorikba is tett pár változást. Attól tartva, hogy valaki megtalálja a blogom és felismer. És elolvassa az igaz gondolataiat, az érzéseimet. Ezután pedig csak süllyednék egyre lejjebb és lejjebb a szégyenemben.




De most, év vége felé, mikor nincs jobb dolgom, eszembe jutott a blog. Hogy mennyire szeretek írni. És rájöttem, hogy milyen szánalmas is voltam vagyok. Nem mertem megosztani az életem azzal a (jó ha volt) 10 emberrel aki olvasta a személyes témájú blogomat. Mert féltem. Féltem a visszautasítástól, a támadástól, a gúnyolástól, amik olyan emberek szájából hangzottak el képzeletben a fejemben akik fel sem mentek a blogomra! Az meg már egy másik dolog, hogy nagy valószínűséggel le is szarnak.
Oké - sóhajtottam fel -, lezártam magamban a megfelelési kényszer témát hurrá! Van is kedvem írni. De miről? Az életem olyan unalmas, mintha egy késő nyári éjszakán a nagymamád mesélne neked a kötésmintákról. Körülbelül. Amik meg tényleg érdekesek, azok annyira személyesek, hogy nem vagyok biztos benne, hogy az internetre fel kellene raknom (még változtatásokkal is).

Ez vagyok én, a mindig döntésképtelen, mindent túlgondoló lusta lány. Mert hát időm is lett volna írni. de nem akartam.
Mégis mi törént ebben az elmúlt 6 hónapban? Semmi. És hogy mi fog történnni ezután?.... Ki tudja?

Címkék:


VISSZA ELŐRE