Utazás a koponyám körül

©
#01 - "We're back, b*tches!"

2017. szeptember 3., vasárnap - 8:18; Raven;
0 komment
Elképesztően fura újra megírni az első bejegyzésem. Igen, nem az az elcsépelt kezdő blogger vagyok, aki csak úgy nekilát egy bejegyzést írni, meglátva hogy mi sül ki belőle. Ezt már egyszer eljátszottam.
Elképesztően szerettem írni anno a bejegyzéseket, mit sem foglalkozva azzal hogy hányan olvasnak és milyen kritikát kapok, egyszerűen csak élveztem. Végül az akkori G-Portálos blogom több mint 1 évig húzta, csúcspontján kb. 50 napi követővel, ami nem hihetetlenül sok, de nekem az volt. Aztán beleszólt ebbe az idillbe a hőn szeretett iskolám a rengeteg tanulnivalóval és időhiány miatt bezártam.
Elég ironikus, hogy ezt az oldalam pedig éppen iskolakezdéskor nyitottam meg. Nem volt azonban mit tennem, annyira elkapott a késztetés, hogy újra blogoljak, hogy nem tudtam ellenállni. Így hát itt vagyok. :D


Ki?
Nos, becses nevem Raven. ejtsd: révön Mielőtt bárki is elgondolkozna: Nem, első honlapomon nem ezen a néven írtam a bejegyzéseket. De új blognál új név is dukál, így választottam ezt a hozzám nagyon közelálló nevet.
Egyébként most kezdtem bele tizedik osztályos tanulmányaimba az iskolában, ahol eddig kimondottan jó tanulónak számítok. Nőnemű egyed lenne szerény személyem, a külsőségekkel nem untatnék senkit, amúgy sem ez a lényeg. Furának gondolom felsorolni belső tulajdonságaimat, legjobban úgyis a bejegyzésekből ismerhettek meg.
Azért pár kulcsszóban: könyvmoly, hugrabugos meg griffendéles meg hollóhátas, álmodozó, természetimádó, angol nyelv fan, ambivertált.

Hol?
Az első kinézettel nagyon meg vagyok elégedve, köszönet a kódért Theának. Még sok mindenen fogok csiszolgatni, többek között egy "about" aloldalt is megírok, ahol kicsit részletesebben olvashattok rólam.
A blogcím egy Karinthy kötet címe, ami nagyon megfogott és kellően jellemzi, hogy ezen a weblapon mit lehet majd megtalálni: mindent ami én vagyok.
Ha a modulcímeket összeolvasod egy idézetet kapsz: "Who we are and who we need to be to survive are very different things." Ez az egyik kedvenc sorozatomból, a The 100-ból való, csakúgy mint a bejegyzés címe. És ha már itt tartunk a Raven név is egy sorozatbeli karakter - akit imádok. Rajta kívül még az egyik kedvenc könyvsorozatom, a Raven boys miatt is választottam ezt a nevet.

Mit?
Előre megmondani, hogy mik lesznek az oldalon, még nem tudom. Valószínűleg többségben lesznek a személyes, motiváló bejegyzések, de aztán ki tudja mi pattan még ki a fejemből.
A bejegyzések gyakoriságáról szintúgy nem tudok nyilatkozni, de megpróbálok minimum egyet hozni hetente.

Köszönöm szépen figyelmed és a bizalmad, legközelebb találkozunk. :)

Címkék: ,


ELŐRE